Lektorka: Katka Kuňová
Existuje známé rčení, která říká, že kam nechodí slunce, tam chodí lékař.
Aby však toto pořekadlo bylo přesné a zcela výstižné, je potřeba ho trochu poopravit:
Kde chybí ryzí dobro, tam chodí lékař.
Jedině opravdové dobro totiž má tu moc vyléčit člověka.
Co však je takovým dobrem?
Jak to má člověk poznat?
A je to u všech nemocí stejné?
A je rozdíl v tom, když onemocní dospělý, nebo dítě?
Tyto i další otázky vám zodpoví tento cyklus kurzů.
Cílem každého kurzu bude přiblížit danou nemoc, pochopit a uchopit její podstatu.
28. – 29. květen 2022: „Jak připravit děti všeho věku na nejbližší léta“
- Jak s dětmi různých věkových kategorií mluvit o nadcházející době a proč.
- Jak s dětmi různých věkových kategorií nemluvit a proč.
- Co po dětech oprávněně vyžadovat a proč – jednotlivě s ohledem na věk.
- Co bude pro všechny děti v nadcházejících letech nejdůležitější (a proč) – bez ohledu na věk.
- Jak děti připravit psychicky (na co se zaměřit nejvíce).
- Jak děti připravit fyzicky (na co se zaměřit nejvíce).
Kurzy se konají online, a to pomocí videokonference.
Navzájem se tedy všichni vidíme a můžeme si všichni navzájem i povídat.
Co je k tomu potřeba?
- připojení k Internetu
- počítač, tablet, nebo mobil.
Po uhrazení kurzu vám e-mailem pošlu podrobný návod, jak se k videokonferenci s kurzem připojit. Nemusíte mít obavy. Není to nic složitého. Zatím to zvládl úplně každý, a to i počítačoví začátečníci.
Cena kurzů
Víkendový kurz pro jednu osobu stojí 5.000 Kč vč. DPH.
Časový harmonogram kurzů
Sobota
9:00 – 12:00 hod: I. část kurzu
12:00 – 13:00 hod: přestávka na oběd
13:00 – 19:30 hod: II. část kurzu
Neděle
9:00 – 12:00 hod: III. část kurzu
12:00 – 13:00 hod:přestávka na oběd
13:00 – 19:00 hod: IV. část kurzu
Objednání kurzů
Jednotlivé kurzy si lze objednat e-mailem na adresu: katka@kunova.cz
Do objednávky uveďte:
- vaše jméno
- termín vybraného kurz (stačí uvést měsíc a rok)
- počet objednávaných osob
- vaše telefonní číslo.
Úhrada
Úhrada poplatku kurzu ve výši 5.000 Kč na osobu je možná pouze platbou předem na účet č. 8789210297/2010.
Do variabilního symbolu, prosím, uveďte datum placeného kurzu ve formátu mesicrok (např. pro kurz konající se 19. – 20. 9. 2020 bude variabilní symbol 092020). Pokud platíte vícero kurzů najednou (myšleno kurzy konající se v rozdílných termínech), do variabilního symbolu místo měsíce, prosím, uveďte 25 (252020).
Do bankovního příkazu, prosím, nezapomeňte uvést své jméno.
Upozornění
Vaše objednávka nabude platnosti až okamžikem připsání vaší platby na uvedený účet.
Pokud platba dorazí ve chvíli, kdy bude kurz již naplněn, budu vás neprodleně kontaktovat – buď vás mohu zařadit jako náhradníka, nebo vám peníze pošlu zpět.
V případě, že budete náhradníkem a žádné volné místo se v kurzu neuvolní, peníze vám v den zahájení kurzu obratem pošlu zpět.
Storno poplatky
V případě storna 14 dní před nástupem se vrací 50% z celkové částky
V případě storna 14 až 7 dní před nástupem se vrací 25% z celkové částky
V případě storna 7 až 0 dní před nástupem propadá celá částka.
V případě storna a zároveň úspěšného zaplnění místa na kurzu náhradníkem, se vrací částka snížena o 650 Kč vč. DPH na poplatky, navýšení administrativy a času se stornem spojených, a to bez ohledu na to, kdy došlo ke stornu.
23. – 24. duben 2022: „Co ti říká nemoc z ozáření?“
- zdroje záření
- dopady ozáření na náš život
- příznaky a projevy nemocí z ozáření (psychické i fyzické)
- psychická příčina nemocí z ozáření a jejich náprava
- proč může nastat stav, že saturace (míra okysličení krve) je v pořádku, a přesto je člověk přidušený (což mnohdy ani necítí)
- jak se ozáření bránit mechanicky
- jak se ozáření bránit psychicky
12. – 13. březen 2022: „Co ti říká nemocná nervová soustava? – II. část“
Nejčastější nemoci nervové soustavy.
Co mi říká nemoc nervové soustavy u sebe, druhého a u dítěte?
1. U sebe
Proč mám nemocnou nervovou soustavu? Jaké dobro mi chybí?
Jaké dobro v takovém případě potřebuji sám od sebe? A co už nepotřebuji?
Jak se mám začít chovat, když mám nemocnou nervovou soustavu?
Jaké dobro potřebuji? Co si mám dopřát?
Jak si ulevit po fyzické i duševní stránce?
Co už pro mě není opravdovým dobrem? Na co už nárok nemám?
Co mám požadovat od druhých, když mám nemocnou nervovou soustavu? Na co už nemám nárok od druhých?
Co s tím, když to od druhých nedostanu?
2. U druhého dospělého člověka
Jaké dobro ode mě potřebuje druhý, když má nemocnou nervovou soustavu?
Jak se mám k takovému člověku chovat?
Co je pro něj z mé strany opravdové dobro?
Jak mu ulevit po tělesné i duševní stránce?
Jak se mám k němu zachovat, když mé dobro odmítá a požaduje dobro podle toho, co on sám uzná za vhodné?
Co už není pro druhého opravdu dobře – na co už ten druhý nárok nemá?
Co s tím, když mě odmítne? A co pak dál mám dělat?
3. U dítěte
Jaké dobro ode mě potřebuje dítě, když má nemocnou nervovou soustavu?
Jak se mám k takto nemocnému dítěti chovat?
Jak mu ulevit po fyzické stránce a jak po duševní stránce?
Co je pro něj opravdové dobro a co už ne?
Jak pomoci dítěti, kterému chybí dobro od druhých, kdy není vyhlídka na zlepšení?
19. – 20. únor 2022: „Co ti říká nemocná nervová soustava? – I. část“
Nejčastější nemoci nervové soustavy.
Co mi říká nemoc nervové soustavy u sebe, druhého a u dítěte?
1. U sebe
Proč mám nemocnou nervovou soustavu? Jaké dobro mi chybí?
Jaké dobro v takovém případě potřebuji sám od sebe? A co už nepotřebuji?
Jak se mám začít chovat, když mám nemocnou nervovou soustavu?
Jaké dobro potřebuji? Co si mám dopřát?
Jak si ulevit po fyzické i duševní stránce?
Co už pro mě není opravdovým dobrem? Na co už nárok nemám?
Co mám požadovat od druhých, když mám nemocnou nervovou soustavu? Na co už nemám nárok od druhých?
Co s tím, když to od druhých nedostanu?
2. U druhého dospělého člověka
Jaké dobro ode mě potřebuje druhý, když má nemocnou nervovou soustavu?
Jak se mám k takovému člověku chovat?
Co je pro něj z mé strany opravdové dobro?
Jak mu ulevit po tělesné i duševní stránce?
Jak se mám k němu zachovat, když mé dobro odmítá a požaduje dobro podle toho, co on sám uzná za vhodné?
Co už není pro druhého opravdu dobře – na co už ten druhý nárok nemá?
Co s tím, když mě odmítne? A co pak dál mám dělat?
3. U dítěte
Jaké dobro ode mě potřebuje dítě, když má nemocnou nervovou soustavu?
Jak se mám k takto nemocnému dítěti chovat?
Jak mu ulevit po fyzické stránce a jak po duševní stránce?
Co je pro něj opravdové dobro a co už ne?
Jak pomoci dítěti, kterému chybí dobro od druhých, kdy není vyhlídka na zlepšení?
15. – 16. leden 2022: „Co ti říká nemocná dýchací soustava?“
Jak se dělí dýchací cesty?
Co mi říká nemoc dýchacích cest u sebe, druhého a u dítěte?
1. U sebe
Proč mám nemocné dýchací cesty? Jaké dobro mi chybí?
Jaké dobro v takovém případě potřebuji sám od sebe? A co už nepotřebuji?
Jak se mám začít chovat, když mám nemocné dýchací cesty?
Jaké dobro potřebuji? Co si mám dopřát?
Jak si ulevit po fyzické i duševní stránce?
Co už pro mě není opravdovým dobrem? Na co už nárok nemám?
Co mám požadovat od druhých, když mám nemocné dýchací cesty? Na co už nemám nárok od druhých?
Co s tím, když to od druhých nedostanu?
2. U druhého dospělého člověka
Jaké dobro ode mě potřebuje druhý, když má nemocné dýchací cesty?
Jak se mám k takovému člověku chovat?
Co je pro něj z mé strany opravdové dobro?
Jak mu ulevit po tělesné i duševní stránce?
Jak se mám k němu zachovat, když mé dobro odmítá a požaduje dobro podle toho, co on sám uzná za vhodné?
Co už není pro druhého opravdu dobře – na co už ten druhý nárok nemá?
Co s tím, když mě odmítne? A co pak dál mám dělat?
3. U dítěte
Jaké dobro ode mě potřebuje dítě, když má nemocné dýchací cesty?
Jak se mám k takto nemocnému dítěti chovat?
Jak mu ulevit po fyzické stránce a jak po duševní stránce?
Co je pro něj opravdové dobro a co už ne?
Jak pomoci dítěti, kterému chybí dobro od druhých, kdy není vyhlídka na zlepšení?
11. – 12. prosinec 2021: „Odhalování ega – IV. část“
Kurz je určen pouze pro pokročilé, a to pouze za podmínky: Můžeš se zúčastnit pouze tehdy, když budeš ochoten nechat odhalit podobu Tvého ega, byť anonymně a laskavě, avšak adresně, kdy poznáš základní jev – Tvé ego vidí všichni kolem Tebe (často i kromě Tebe), a přesto Tě mají rádi.
Na tomto kurzu si můžeš uvědomit zákonitosti ega:
- ego z Tebe dělá vždy jenom horšího člověka, nikdy ne lepšího člověka
- dokud si upřímně a navenek nepřipustíš, že jsi pod vlivem ega, nikdy si neuvědomíš, že jsi v jeho moci a z jeho moci se nedostaneš
- vymanit se z ega můžeš jedině tím, že si upřímně a naplno uvědomíš, kdy jsi v jeho moci, co s Tebou dělá, koho z Tebe dělá a kam to povede/vedlo
- ego je nejlépe vidět na ostatních, nejhůře však na sobě
- ego z Tebe dělá zdánlivě dobrého člověka. Ve skutečnosti z tebe udělá buď pachetele, nebo oběť v dané oblasti života (a to buď vůči druhým, nebo vůči sobě)
- ego zhoršuje život člověka, kdy bere člověku jeden, nebo více atributů tvořící opravdu dobrý život:
- zdraví tělesné, nebo duševní (přináší nemoc)
- přiměřenou hojnost (přináší chudobu nebo přehlcenost penězi, které znemožní požívat a vnímat skutečné hodnoty, protože se člověk dostane buď do nedostatku, nebo přebytků, které člověka zkazí)
- společnost, ve které je jeden či více opravdu kvalitních, upřímných a dobrých vztahů. Ego člověku přinese buď fyzickou nebo psychickou opuštěnost, kdy je nutné rozeznávat pozorně, že je rozdíl mezi opuštěností a samotou. Na straně jedné je samota dobro pro člověka, protože mu přináší regeneraci, úlevu, svobodu, zvyšuje sebeúctu a úctu k dobrým lidem. Posiluje potřebu tvořit, dávat dobro sobě i těm, kteří si to zaslouží. Učí úctě k sobě, umocňuje potřebu se doladit do stavu rovnováhy – být upřímně a přiměřeně dobrým na sebe či druhé. Přináší vymanění se ze vztahu přinášejícího ubitost, bolest, zklamání, zradu, prázdnotu atd. Na straně druhé opuštěnost je zlo, které přináší drásavou osamocenost, stesk, agresivitu, prohlubuje sebelítost, nevděčnost, nepokoru, sebenenávist, nebo nenávist k určitému okolí, náladovost, nemoc (fyzickou či psychickou), vyloučenost, nepotřebnost, vztek na život, pocit, že je život nespravedlivý a zlý atd.
- vnitřní a vnější upřímnou pohodu, kterou si zasloužil svým přístupem k životu
- upřímně dobrou náladu, o kterou se člověk zasloužil svým přičiněním – upřímně dobrým přístupem k životu a opravdovostí
Na tomto kurzu budeme každému účastníkovi před ostatními anonymním a přesto konkrétním a přesným způsobem pojmenovávat, ve které oblasti a v čem je pod vlivem ega, jak toto ego nežádoucím způsobem zasahuje do jeho života – zhoršuje kvalitu jeho života.
Během odhalování ega dostane jenom konkrétní účastník pomocí chatu upozornění, že se mluví o něm.
Cílem tohoto kurzu je pomoci člověku si uvědomit ego, kterého si patrně není vědom, protože léta se dopouští těch samých chyb. Tím sám sebe dostává do stavu, že žije horším způsobem života a nedaří se mu tak dobře, jak by se mu dařit mohlo.
Zkrátka, cílem kurzu je odhalit účastníkům jejich ego, které jim brání žít lepší život.
13. – 14. listopad 2021: „Odhalování ega – III. část“
Kurz je určen pouze pro pokročilé, a to pouze za podmínky: Můžeš se zúčastnit pouze tehdy, když budeš ochoten nechat odhalit podobu Tvého ega, byť anonymně a laskavě, avšak adresně, kdy poznáš základní jev – Tvé ego vidí všichni kolem Tebe (často i kromě Tebe), a přesto Tě mají rádi.
Na tomto kurzu si můžeš uvědomit zákonitosti ega:
- ego z Tebe dělá vždy jenom horšího člověka, nikdy ne lepšího člověka
- dokud si upřímně a navenek nepřipustíš, že jsi pod vlivem ega, nikdy si neuvědomíš, že jsi v jeho moci a z jeho moci se nedostaneš
- vymanit se z ega můžeš jedině tím, že si upřímně a naplno uvědomíš, kdy jsi v jeho moci, co s Tebou dělá, koho z Tebe dělá a kam to povede/vedlo
- ego je nejlépe vidět na ostatních, nejhůře však na sobě
- ego z Tebe dělá zdánlivě dobrého člověka. Ve skutečnosti z tebe udělá buď pachetele, nebo oběť v dané oblasti života (a to buď vůči druhým, nebo vůči sobě)
- ego zhoršuje život člověka, kdy bere člověku jeden, nebo více atributů tvořící opravdu dobrý život:
- zdraví tělesné, nebo duševní (přináší nemoc)
- přiměřenou hojnost (přináší chudobu nebo přehlcenost penězi, které znemožní požívat a vnímat skutečné hodnoty, protože se člověk dostane buď do nedostatku, nebo přebytků, které člověka zkazí)
- společnost, ve které je jeden či více opravdu kvalitních, upřímných a dobrých vztahů. Ego člověku přinese buď fyzickou nebo psychickou opuštěnost, kdy je nutné rozeznávat pozorně, že je rozdíl mezi opuštěností a samotou. Na straně jedné je samota dobro pro člověka, protože mu přináší regeneraci, úlevu, svobodu, zvyšuje sebeúctu a úctu k dobrým lidem. Posiluje potřebu tvořit, dávat dobro sobě i těm, kteří si to zaslouží. Učí úctě k sobě, umocňuje potřebu se doladit do stavu rovnováhy – být upřímně a přiměřeně dobrým na sebe či druhé. Přináší vymanění se ze vztahu přinášejícího ubitost, bolest, zklamání, zradu, prázdnotu atd. Na straně druhé opuštěnost je zlo, které přináší drásavou osamocenost, stesk, agresivitu, prohlubuje sebelítost, nevděčnost, nepokoru, sebenenávist, nebo nenávist k určitému okolí, náladovost, nemoc (fyzickou či psychickou), vyloučenost, nepotřebnost, vztek na život, pocit, že je život nespravedlivý a zlý atd.
- vnitřní a vnější upřímnou pohodu, kterou si zasloužil svým přístupem k životu
- upřímně dobrou náladu, o kterou se člověk zasloužil svým přičiněním – upřímně dobrým přístupem k životu a opravdovostí
Na tomto kurzu budeme každému účastníkovi před ostatními anonymním a přesto konkrétním a přesným způsobem pojmenovávat, ve které oblasti a v čem je pod vlivem ega, jak toto ego nežádoucím způsobem zasahuje do jeho života – zhoršuje kvalitu jeho života.
Během odhalování ega dostane jenom konkrétní účastník pomocí chatu upozornění, že se mluví o něm.
Cílem tohoto kurzu je pomoci člověku si uvědomit ego, kterého si patrně není vědom, protože léta se dopouští těch samých chyb. Tím sám sebe dostává do stavu, že žije horším způsobem života a nedaří se mu tak dobře, jak by se mu dařit mohlo.
Zkrátka, cílem kurzu je odhalit účastníkům jejich ego, které jim brání žít lepší život.
16. – 17. říjen 2021: „Odhalování ega – II. část“
Kurz je určen pouze pro pokročilé, a to pouze za podmínky: Můžeš se zúčastnit pouze tehdy, když budeš ochoten nechat odhalit podobu Tvého ega, byť anonymně a laskavě, avšak adresně, kdy poznáš základní jev – Tvé ego vidí všichni kolem Tebe (často i kromě Tebe), a přesto Tě mají rádi.
Na tomto kurzu si můžeš uvědomit zákonitosti ega:
- ego z Tebe dělá vždy jenom horšího člověka, nikdy ne lepšího člověka
- dokud si upřímně a navenek nepřipustíš, že jsi pod vlivem ega, nikdy si neuvědomíš, že jsi v jeho moci a z jeho moci se nedostaneš
- vymanit se z ega můžeš jedině tím, že si upřímně a naplno uvědomíš, kdy jsi v jeho moci, co s Tebou dělá, koho z Tebe dělá a kam to povede/vedlo
- ego je nejlépe vidět na ostatních, nejhůře však na sobě
- ego z Tebe dělá zdánlivě dobrého člověka. Ve skutečnosti z tebe udělá buď pachetele, nebo oběť v dané oblasti života (a to buď vůči druhým, nebo vůči sobě)
- ego zhoršuje život člověka, kdy bere člověku jeden, nebo více atributů tvořící opravdu dobrý život:
- zdraví tělesné, nebo duševní (přináší nemoc)
- přiměřenou hojnost (přináší chudobu nebo přehlcenost penězi, které znemožní požívat a vnímat skutečné hodnoty, protože se člověk dostane buď do nedostatku, nebo přebytků, které člověka zkazí)
- společnost, ve které je jeden či více opravdu kvalitních, upřímných a dobrých vztahů. Ego člověku přinese buď fyzickou nebo psychickou opuštěnost, kdy je nutné rozeznávat pozorně, že je rozdíl mezi opuštěností a samotou. Na straně jedné je samota dobro pro člověka, protože mu přináší regeneraci, úlevu, svobodu, zvyšuje sebeúctu a úctu k dobrým lidem. Posiluje potřebu tvořit, dávat dobro sobě i těm, kteří si to zaslouží. Učí úctě k sobě, umocňuje potřebu se doladit do stavu rovnováhy – být upřímně a přiměřeně dobrým na sebe či druhé. Přináší vymanění se ze vztahu přinášejícího ubitost, bolest, zklamání, zradu, prázdnotu atd. Na straně druhé opuštěnost je zlo, které přináší drásavou osamocenost, stesk, agresivitu, prohlubuje sebelítost, nevděčnost, nepokoru, sebenenávist, nebo nenávist k určitému okolí, náladovost, nemoc (fyzickou či psychickou), vyloučenost, nepotřebnost, vztek na život, pocit, že je život nespravedlivý a zlý atd.
- vnitřní a vnější upřímnou pohodu, kterou si zasloužil svým přístupem k životu
- upřímně dobrou náladu, o kterou se člověk zasloužil svým přičiněním – upřímně dobrým přístupem k životu a opravdovostí
Na tomto kurzu budeme každému účastníkovi před ostatními anonymním a přesto konkrétním a přesným způsobem pojmenovávat, ve které oblasti a v čem je pod vlivem ega, jak toto ego nežádoucím způsobem zasahuje do jeho života – zhoršuje kvalitu jeho života.
Během odhalování ega dostane jenom konkrétní účastník pomocí chatu upozornění, že se mluví o něm.
Cílem tohoto kurzu je pomoci člověku si uvědomit ego, kterého si patrně není vědom, protože léta se dopouští těch samých chyb. Tím sám sebe dostává do stavu, že žije horším způsobem života a nedaří se mu tak dobře, jak by se mu dařit mohlo.
Zkrátka, cílem kurzu je odhalit účastníkům jejich ego, které jim brání žít lepší život.
18. – 19. září 2021: „Odhalování ega – I. část“
Kurz je určen pouze pro pokročilé, a to pouze za podmínky: Můžeš se zúčastnit pouze tehdy, když budeš ochoten nechat odhalit podobu Tvého ega, byť anonymně a laskavě, avšak adresně, kdy poznáš základní jev – Tvé ego vidí všichni kolem Tebe (často i kromě Tebe), a přesto Tě mají rádi.
Na tomto kurzu si můžeš uvědomit zákonitosti ega:
- ego z Tebe dělá vždy jenom horšího člověka, nikdy ne lepšího člověka
- dokud si upřímně a navenek nepřipustíš, že jsi pod vlivem ega, nikdy si neuvědomíš, že jsi v jeho moci a z jeho moci se nedostaneš
- vymanit se z ega můžeš jedině tím, že si upřímně a naplno uvědomíš, kdy jsi v jeho moci, co s Tebou dělá, koho z Tebe dělá a kam to povede/vedlo
- ego je nejlépe vidět na ostatních, nejhůře však na sobě
- ego z Tebe dělá zdánlivě dobrého člověka. Ve skutečnosti z tebe udělá buď pachetele, nebo oběť v dané oblasti života (a to buď vůči druhým, nebo vůči sobě)
- ego zhoršuje život člověka, kdy bere člověku jeden, nebo více atributů tvořící opravdu dobrý život:
- zdraví tělesné, nebo duševní (přináší nemoc)
- přiměřenou hojnost (přináší chudobu nebo přehlcenost penězi, které znemožní požívat a vnímat skutečné hodnoty, protože se člověk dostane buď do nedostatku, nebo přebytků, které člověka zkazí)
- společnost, ve které je jeden či více opravdu kvalitních, upřímných a dobrých vztahů. Ego člověku přinese buď fyzickou nebo psychickou opuštěnost, kdy je nutné rozeznávat pozorně, že je rozdíl mezi opuštěností a samotou. Na straně jedné je samota dobro pro člověka, protože mu přináší regeneraci, úlevu, svobodu, zvyšuje sebeúctu a úctu k dobrým lidem. Posiluje potřebu tvořit, dávat dobro sobě i těm, kteří si to zaslouží. Učí úctě k sobě, umocňuje potřebu se doladit do stavu rovnováhy – být upřímně a přiměřeně dobrým na sebe či druhé. Přináší vymanění se ze vztahu přinášejícího ubitost, bolest, zklamání, zradu, prázdnotu atd. Na straně druhé opuštěnost je zlo, které přináší drásavou osamocenost, stesk, agresivitu, prohlubuje sebelítost, nevděčnost, nepokoru, sebenenávist, nebo nenávist k určitému okolí, náladovost, nemoc (fyzickou či psychickou), vyloučenost, nepotřebnost, vztek na život, pocit, že je život nespravedlivý a zlý atd.
- vnitřní a vnější upřímnou pohodu, kterou si zasloužil svým přístupem k životu
- upřímně dobrou náladu, o kterou se člověk zasloužil svým přičiněním – upřímně dobrým přístupem k životu a opravdovostí
Na tomto kurzu budeme každému účastníkovi před ostatními anonymním a přesto konkrétním a přesným způsobem pojmenovávat, ve které oblasti a v čem je pod vlivem ega, jak toto ego nežádoucím způsobem zasahuje do jeho života – zhoršuje kvalitu jeho života.
Během odhalování ega dostane jenom konkrétní účastník pomocí chatu upozornění, že se mluví o něm.
Cílem tohoto kurzu je pomoci člověku si uvědomit ego, kterého si patrně není vědom, protože léta se dopouští těch samých chyb. Tím sám sebe dostává do stavu, že žije horším způsobem života a nedaří se mu tak dobře, jak by se mu dařit mohlo.
Zkrátka, cílem kurzu je odhalit účastníkům jejich ego, které jim brání žít lepší život.
21. – 22. srpen 2021: „Nejdůležitější kroky pro zvládnutí zlověstné budoucnosti, která nás čeká – II. část“
V tomto kurzu volně navážeme na předchozí kurz a povíme si, co jsme posledně nestihli.
Kurz bude opět veden v duchu „Kdo je připraven, nebude překvapen.“
- 1. den: Jak se mají připravit dospělí
- 2. den: Jak mají připravené děti
17. – 18. červenec 2021: „Nejdůležitější kroky pro zvládnutí zlověstné budoucnosti, která nás čeká – I. část“
Tento kurz bude veden v duchu „Kdo je připraven, nebude překvapen.“
- 1. den: Jak se mají připravit dospělí
- 2. den: Jak mají připravené děti
19. – 20. červen 2021: „Jak se účinně a zcela vypořádat s neblahými stavy nepohody a přepětí spojenými s dnešní dobou?“
Tentokrát do hloubky rozebereme, jak si i v této vypjaté době uchovat „zdravý rozum“ a jak nepodléhat všem těm negativům, se kterými se člověk, obrazně řečeno, setkává prakticky na každém rohu.
- 1. den: dospělí
- 2. den: děti
22. – 23. květen 2021: „Co ti říká nemocná lymfatická soustava? – II. část“
V kurzu budeme rozebírat hlubší příčiny onemocnění lymfatického systému, které se jinde nedozvíte.
- Rozdíl mezi prioritami (týkajících se lymfatického systému) a životními hodnotami (týkajících se oběhového systému)
- Praktické příklady
- Prostor pro vaše dotazy: můžete se zeptat na cokoli, co souvisí se všemi doposud probranými nemocemi
Skutečné příčiny nemocí lymfatického systému jsou nesprávné priority. Proto tento kurz mj. bude zaměřen i na analýzu životních hodnot.
24. – 25. duben 2021: „Co ti říká nemocná lymfatická soustava? – I. část“
V kurzu budeme rozebírat hlubší příčiny onemocnění lymfatického systému, které se jinde nedozvíte.
- Zvětšené lymfatické uzliny
- Zánět kdekoli v těle
- Lymfedém
- Problémy s tělesnou hmotností
- Snížená imunita
- Alergie
- Autoimunitní nemoci
- Nádory lymfatické soustavy.
Skutečné příčiny nemocí lymfatického systému jsou nesprávné priority. Proto tento kurz mj. bude zaměřen i na analýzu životních hodnot.
20. – 21. březen 2021: „Co ti říká nemocná oběhová soustava?“
V kurzu budeme rozebírat hlubší příčiny kardiovaskulárních onemocnění, které se jinde nedozvíte.
- Ischemická choroba srdeční
- Angina pectoris
- Infarkt myokardu
- Mozková mrtvice
- Ischemická choroba dolních končetin
- Vyvinění neprávem zatracovaného cholesterolu
- Ateroskleróza
- Vysoký krevní tlak
- Nízký krevní tlak
- Chlopenní vady
- Záněty srdečního svalu
- Arytmie
- Žilní trombóza
- Plicní trombóza
- Aneuryzma
- Záněty žil dolních končetin
- Křečové žíly
- Amputace
- a další související nemoci.
20. – 21. únor 2021: „Co ti říká nemocná rozmnožovací soustava?“
V kurzu budeme rozebírat hlubší příčiny nemocí rozmnožovací soustavy, které se jinde nedozvíte.
Nemoci ženských rozmnožovacích orgánů:
- Záněty vnějších (pochvy a vulvy) i vnitřních (dělohy – 3 vrstvy, vejcovodů, vaječníků) rozmnožovacích orgánů
- Kvasinková onemocnění
- Srůsty
- Neplodnost
- Nádory
- Frigidita.
Nemoci mužských rozmnožovacích orgánů:
- Nemoci prostaty
- Porucha sestupu varlat
- Záněty zevního genitálu
- Nádory
- Mužská neplodnost
- Erektivní dysfunkce.
Zastavíme se i u pohlavních nemocí a u dalších souvisejících témat.
16. – 17. leden 2021: „Co ti říká nemocná močová soustava?“
V tomto kurzu budeme probírat psychické příčiny těchto i dalších nemocí močové soustavy a související témata:
- Infekce močových cest
- Hyperaktivní močový měchýř
- Močová inkontinence
- Noční pomočování
- Močové a ledvinové kameny
- Selhání ledvin
- Nádory ledvin
- Rakovina ledvin.
12. – 13. prosinec 2020: „Co ti říkají nemocné zuby?“
Chrup a jeho hlubší význam.
Jaký je význam jednotlivých zubů?
Jaká je skutečná duchovní příčina nemocí zubů – zubní kaz, paradentóza, zánět okostice, ubývání zubní skloviny, absces, porucha růstu zubů atd.?
Vše, co vás o zubech zajímá.
7. – 8. listopad 2020: „Co ti říká nemocný imunitní systém?“
Odolnost – toto bude klíčové slovo, které má pochopit každý účastník kurzu. A nejen pochopit, ale má se naučit se takto i naladit, a to jak rozumem, tak i srdcem.
Kdo je odolný, toho nic nezdolá.
Psychika hraje nejdůležitější roli při odolnosti.
Co je odolnost po fyzické i psychické stránce v řeči těla?
Co obnáší být odolným?
Jak rozpoznat nedostatečnou odolnost (přecitlivělost), přiměřenou odolnost a přehnanou odolnost (necitlivost, netečnost)?
Jak pomoci druhým být lépe odolným?
Jak se projevuje necitlivost či přecitlivělost na zdravotním stavu?
K čemu je imunitní systém člověka?
Jak posílit imunitní systém zvenčí?
Jak posílit imunitní systém zevnitř?
10. – 11. říjen 2020: „Co ti říkají nemocná střeva?“
1. U sebe
2. U druhého dospělého člověka
3. U dítětě
1. U sebe
Proč mám nemocná střeva? Jaké dobro mi chybí?
Jaké dobro v takovém případě potřebuji sám od sebe? A co už nepotřebuji?
Jak se mám začít chovat, když mám nemocná střeva?
Jaké dobro potřebuji? Co si mám dopřát?
Co už pro mě není opravdovým dobrem? Na co už nemám nárok nemám?
Co mám požadovat od druhých, když mám nemocná záda? Na co už nemám nárok od druhých?
Co s tím, když to od druhých nedostanu?
2. U druhého dospělého člověka
Jaké dobro ode mě potřebuje druhý, když má nemocná střeva?
Jak se mám k takovému člověku chovat?
Co je pro něj z mé strany opravdové dobro?
Jak se mám k němu zachovat, když mé dobro odmítá a požaduje dobro podle toho, co on sám uzná za vhodné?
Co už není pro druhého opravdu dobře – na co už ten druhý nárok nemá?
Co s tím, když mě odmítne? A co pak dál mám dělat?
3. U dítěte
Jaké dobro ode mě potřebuje dítě, když má nemocná střeva?
Jak se mám k takto nemocnému dítěti chovat?
Co je pro něj opravdové dobro a co už ne?
Jak pomoci dítěti, kterému chybí dobro od druhých, kdy není vyhlídka na zlepšení?
19. – 20. září 2020: „Co ti říkají nemocná záda?“
1. U sebe
2. U druhého dospělého člověka
3. U dítětě
1. U sebe
Proč mám nemocná záda? Jaké dobro mi chybí?
Jaké dobro v takovém případě potřebuji sám od sebe? A co už nepotřebuji?
Jak se mám začít chovat, když mám nemocná záda?
Jaké dobro potřebuji? Co si mám dopřát?
Co už pro mě není opravdovým dobrem? Na co už nemám nárok nemám?
Co mám požadovat od druhých, když mám nemocná záda? Na co už nemám nárok od druhých?
Co s tím, když to od druhých nedostanu?
2. U druhého dospělého člověka
Jaké dobro ode mě potřebuje druhý, když má nemocná záda?
Jak se mám k takovému člověku chovat?
Co je pro něj z mé strany opravdové dobro?
Jak se mám k němu zachovat, když mé dobro odmítá a požaduje dobro podle toho, co on sám uzná za vhodné?
Co už není pro druhého opravdu dobře – na co už ten druhý nárok nemá?
Co s tím, když mě odmítne? A co pak dál mám dělat?
3. U dítěte
Jaké dobro ode mě potřebuje dítě, když má nemocná záda?
Jak se mám k takto nemocnému dítěti chovat?
Co je pro něj opravdové dobro a co už ne?
Jak pomoci dítěti, kterému chybí dobro od druhých, kdy není vyhlídka na zlepšení?